Produkt dnia
ORING 27.1X1.6 70NBR 100 SZT.
ORING 27.1X1.6 70NBR 100 SZT.
26,00 zł 21,14 zł
szt.
Dostawa

Przedpłata - 16,00 zł

Pobranie - 20,00 zł

Paczkomat - 11,50 zł

List polecony ekonomiczny - 6,50 

List polecony priorytetowy - 8,00 

 

Kurier 48h

Przedpłata - 12,00 zł

Pobranie - 15,00 zł

Sprzedajemy na Allegro

Bestsellery
ORING SILIKONOWY 12X4 70VMQ
ORING SILIKONOWY 12X4 70VMQ
3,50 zł 2,85 zł
szt.
ORING SILIKONOWY 12X1 70VMQ
ORING SILIKONOWY 12X1 70VMQ
0,90 zł 0,73 zł
szt.
ORING SILIKONOWY 12X2 70VMQ
ORING SILIKONOWY 12X2 70VMQ
1,50 zł 1,22 zł
szt.
ORING 90X3 70NBR
ORING 90X3 70NBR
2,20 zł 1,79 zł
szt.
ORING 90X3.5 70NBR
ORING 90X3.5 70NBR
2,20 zł 1,79 zł
szt.
ORING 8.6x2.4 70NBR
ORING 8.6x2.4 70NBR
0,35 zł 0,28 zł
szt.
SIMMERING USZCZELNIACZ 12X25X7 RST NBR
SIMMERING USZCZELNIACZ 12X25X7 RST NBR
3,00 zł 2,44 zł
szt.
ORING 95X4 70NBR
ORING 95X4 70NBR
2,60 zł 2,11 zł
szt.
ORING 95X5 70NBR
ORING 95X5 70NBR
2,60 zł 2,11 zł
szt.
ORING SILIKONOWY 7.65X1.78 70VMQ
ORING SILIKONOWY 7.65X1.78 70VMQ
0,80 zł 0,65 zł
szt.
ORING 9x2.2 70NBR
ORING 9x2.2 70NBR
0,35 zł 0,28 zł
szt.
ORING SILIKONOWY 7X2 70VMQ
ORING SILIKONOWY 7X2 70VMQ
0,80 zł 0,65 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Obsługujemy płatności

 

MINIMALNA KWOTA ZAMÓWIENIA W NASZYM SKLEPIE TO 10,00 ZŁ BRUTTO

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 605 422 254.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@oringownia.pl lub telefonicznie: 605 422 254. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny .

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl