Produkt dnia
ORING 27.1X1.6 70NBR 100 SZT.
ORING 27.1X1.6 70NBR 100 SZT.
26,00 zł 21,14 zł
szt.
Dostawa

Przedpłata - 15,00 zł

Pobranie - 20,00 zł

Paczkomat - 11,50 zł

List polecony ekonomiczny - 6,50 

List polecony priorytetowy - 8,00 

 

Kurier 48h

Przedpłata - 12,00 zł

Pobranie - 15,00 zł

Sprzedajemy na Allegro

Bestsellery
ORING 6x1.5 70NBR
ORING 6x1.5 70NBR
0,35 zł 0,28 zł
szt.
ORING 2.5x1 70NBR
ORING 2.5x1 70NBR
0,35 zł 0,28 zł
szt.
ORING 8x1 70NBR
ORING 8x1 70NBR
0,35 zł 0,28 zł
szt.
ORING 8x2 70NBR
ORING 8x2 70NBR
0,35 zł 0,28 zł
szt.
ORING 10x1 70NBR
ORING 10x1 70NBR
0,35 zł 0,28 zł
szt.
ORING 10x2 70NBR
ORING 10x2 70NBR
0,35 zł 0,28 zł
szt.
ORING 12 x1 70NBR
ORING 12 x1 70NBR
0,35 zł 0,28 zł
szt.
ORING 13x2 70NBR
ORING 13x2 70NBR
0,35 zł 0,28 zł
szt.
ORING 15x1.5 70NBR
ORING 15x1.5 70NBR
0,35 zł 0,28 zł
szt.
ORING 15x2.5 70NBR
ORING 15x2.5 70NBR
0,35 zł 0,28 zł
szt.
ORING 16x1 70NBR
ORING 16x1 70NBR
0,35 zł 0,28 zł
szt.
ORING 21x1.5 70NBR
ORING 21x1.5 70NBR
0,40 zł 0,33 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Obsługujemy płatności

 

MINIMALNA KWOTA ZAMÓWIENIA W NASZYM SKLEPIE TO 10,00 ZŁ BRUTTO

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@oringownia.pl lub telefonicznie: 605 422 254
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@oringownia.pl lub telefonicznie: 605 422 254
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

 Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Zamówienia realizujemy w 24-48 h.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • paczkomaty InPost
  • Pocztex 48

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Cennik:

 

 

Przedpłata
(przelew lub płatność online)

Pobranie

Czas dostarczenia

Firma kurierska DPD/DHL

15,00 zł

20,00 zł

1-2 dni robocze

Kurier POCZTEX 48

12,00 zł

 15,00 zł

2-3 dni robocze

Poczta Polska
(List polecony priorytetowy do 2 kg)

 8,50 zł

 -

2-3 dni robocze

Poczta Polska
(List polecony ekonomiczny do 2 kg)

6,50 zł

-

2-5 dni robocze

Paczkomaty Inpost

11,50 zł

-

2 dni robocze

 DARMOWA DOSTAWA ZA ZAKUPY POWYŻEJ 250,00 ZŁ

 

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

W tej chwili nie prowadzimy sklepu stacjonarnego, dlatego odbiór osobisty nie jest możliwy.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 605 422 254 lub mailowo: sklep@oringownia.pl

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 605 422 254.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 605 422 254.

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl